.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درمان ۱۴ هزار معتاد خود معرف در مازندران
۱۴ هزار معتاد به صورت خود معرف در مراکز ترک اعتیاد مازندران، دوران درمان را سپری کردند.
درمان ۱۴ هزار معتاد خود معرف در مازندران

به گزارش شمال نیوز ، علی شیرازی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: حدود ۱۴ هزار معتاد از ابتدای امسال تاکنون به صورت خود معرف در مراکز ترک اعتیاد، دوران درمان را سپری کردند.

او، کارگاه آموزشی و توانمند سازی مراکز اقامتی میان مدت استان تعداد مراکز ترک اعتیاد مازندران را ۵۶ مرکز اعلام کرد و افزود: در این مراکز معتادان خود معرف توسط کارشناسان مسئول تحت درمان و آسیب شناسی قرار گرفته و تحت کنترل هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن اعتیاد خود را ترک کنند.

شیرازی با بیان اینکه رتبه مازندران در بین ۳۱ استان کشور از نظر شیوع اعتیاد ۲۰ است، گفت: نباید به این رتبه بندی امیدوار بود، زیرا در صورت کم کاری و بی توجهی به موضوع خانمان سوز اعتیاد و پای کار نیامدن آحاد مردم و دستگاه‌های مختلف متولی، این رتبه به راحتی از دست خواهد رفت.

او افزود: در کنار توجه به بازپروری جسمانی معتادان باید متولیان امر به وضعیت روحی این قشر نیز توجه کنند تا مبادا این افراد دوباره در دام اعتیاد گرفتار شوند.

شیرازی با بیان اینکه باید اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در خصوص ترک اعتیاد در جامعه بیش از پیش اثرگذار باشد، گفت: نباید با معتادانی که به صورت داوطلبانه حاضر به ترک شده اند با دیگر معتادانی که چنین هدفی ندارند به صورت یکسان برخورد کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.915 seconds.